星期六, 2月 19, 2005

採訪手記

今日去左理大睇個隊女排,四強戰對浸大,可惜我冇相機。

望都望佢地入決賽啦,唔係我篇專題就凍過水。我一早就到左場,睇左第一場,人地D啦啦隊真係好多人。浸大都唔少人,IVE就真係冇自己啦啦隊。教練大人不戲言﹗

呢個世界,特別在體育場上,心理質素好既一隊,往往會有超水準發揮,甚至可以改變技術上既差距。小弟踢左兩年聯賽當然深明此道,觀今日之排球比賽亦是如此。IVE隊實有係有,不過心散,BU班女仔成隊德國波咁,真係好勁,打極都唔死;不過IVE既技術同身高都勝何止一皮?正如墨西哥踢得再好都難贏到巴西一樣,IVE仍然以3-0結果了BU。

不過IVE班友賽後就俾教練訓話啦,在我看來教練真係好忍手地片。咁樣既發揮打到決賽就真係危左D,入得決賽既通常都唔係善男信女。同埋佢地似乎欠缺左D應有既古惑野,或者係我睇唔出,又或者雖然大專盃係高水平既大賽,但仍然未去到好慘烈個一種,例如小弟踢緊既石地王,簡直係打仗一樣,每一著都機關算盡。

睇呢D比賽既野我感受就特別深,可能自己攪波方面經歷得多左,我相信自己會有好貨交出黎,希望我真係講得出做得到,實踐我「做專題一定要放長時間」既理念,提升《NO.27》既深度同質素。寫落PROFLIO都正D丫﹗

0 Comments:

發佈留言

<< Home