星期四, 1月 06, 2005

採訪手記

非常倉促情況之下,約左青年學院既訪問。呢單野非常感謝Anna同Mabel,咁快搵到兩個仔俾我:阿德和vivian。

呢次可謂我第一次訪問這一類青年的機會,以往訪問的對象皆是成年或者較為主流的人物,訪問他們的時候感覺是完全不同,總是怕問得太尖銳而令訪問進行得不順利。

小弟的經驗是,訪問開頭的一小時基本上問唔到乜野,但這小時裡能夠取得受訪者的信任,則以後就非常之好辦事。set up現場時就有點問題,兩個受訪者一同在場,而我先揀了一個較為多話的阿德問,或者我不想氣氛太冷,問vivian先可能會有冷場,有男仔在場她也會緊張,而且vivian在未warm up的情況下,恐怕也不會太多野講……(結果佢warm up既時間俾我想像中更長……)

阿德哥哥後來愈來愈好傾,特別係當攝記馬夫又加入戰團時,三條佬就互噴口水啦。阿德既訪問就好順利完成左,我亦非常有信心寫得活,但這一刻到vivian出場,場面就靜了下來……

她就像一個充滿水的汽球,提起已經要很小心,一戳就可能會爆,唔拿起又唔得……真係慘囉。後來靈機一動,不如叫佢地進入自己既環境行一行,希望多d野講啦,呢一招幾時都有效,馬夫就為後來既專題拍下非常重要的theme photo……

訪問完,成身都散哂……

0 Comments:

發佈留言

<< Home