星期二, 2月 08, 2005

採訪手記






今日去維園年宵補相,咁多人都入到去,算唔錯啦。

兩檔人馬果然展開最後衝刺,大家佈陣都好森嚴,人馬亦比之前充足。自己做老細,點都加多兩錢肉緊既,不過我部死人機就唔係好生性,唔係有鬼影就係黃左,呢部野leica真係唔係好得,雖然貴,但我用部5000都好似好過佢﹗唉﹗






今日年三十晚放早,三點走人,我就係維園攪到六點幾先走,返到葵芳把心一橫,終於買左對鞋。回到家裡團年飯已在吃,俾老豆片……



開始心想:為左工作,自己連和家人相處既時間也犧牲了,覺得唔係好值得。之前我咁訓身,因為家裡收入很低,我做左半年經濟支柱,壓力大到非常,工作到忘我,踢波、畫野、愛情、學業幾乎統統都放棄哂。



但而家好景左少少,開始咁樣做人真係唔會長命……

我曾經花咁多時間建立咁多樣能力,其實可以擁有更多野,環境所迫一時放棄,係唔係時候pick up番一d?



如果工作俾唔到我生活空間,咁,這是否請辭的時候?

0 Comments:

發佈留言

<< Home